Shooter Perra1 Det knepiga med ett sånt uttalande är att tolka vad som menas. Ska han få ett snällt lopp i kön, ska han gå lite över upploppet eller ska han köras sista 500-600 och få sig en urblåsare. Kapacitetsmässigt bör han ju vinna om han går i tid, men Örjan har ju struntat i det tidigare.
Perra1 Shooter Jo men nu är det ju så också att detta är ett uttagningslopp och det räcker att vara bland de 4:a första
SwedishWhoreRacing Perra1 Efter uttalandet från Redén om “lopp i kroppen inför Sprintermästaren” så känns inte 11 PERICULUM som någon spik. Utöver detta är det ju dessutom uttagningslopp. Låter som ett typiskt sådant upplägg där man nöjer sig med en plats. Tänker mig att uttalandet är väl ett kamouflerat sätt att säga att dom inte kommer att försöka vinna. Jag har i alla fall hittat två anledningar till att inte spika. Lite svårt att förstå att den i skrivande stund är omgångens största favorit. Som spelare så är jag inte så förtjust i dessa uttagningslopp.
Perra1 Jag har försökt förklara många många år för den Travsekten(Sharps) att man kan inte låsa in sig och inte släppa fram nytt blod Till slut så kommer man då själv dö! Gamla gubbar som går och lägger sig efter att hemtjänsten varit där och bytt blöja på dem. Tragiskt hur moderatorerna förstör sharps med sina krav på nya medlemmar
Perra1 SwedishWhoreRacing Du verkar ha klar för dig ! Precis så är det! Då kanske Amiral AS från det stallet är mer intressant !! Hoppas man laddar lite framåt idag (fast det är väl tveksamt) Jag får nog hoppas på min harryboys i sista minuten !