Perra1 Kire Ja du reducerar 85,6% men jag är värre med 93% hahaha EDIT: Gillar din spik på BOKLI🤪 Lycka till!
Perra1 Lite klur på 11 WITTGENSTEIN i V86-5 obesegrad. Hur bra är den? Upp till bevis idag från spår 11 i 110″kr lopp!!! Kommer inte med på mitt system
Perra1 Andreas Nja….ja tänkte så först men sedan börjar jag inse att det börjar bli lite för mycket hype på den. 14 DIGITAL CLASS till 8% tycker jag då är mera intressant Har ju snart 3mille på kontot och går ju verkligen ner i klass idag! Är ju en häst som är ute i stoeliten normalt!
Perra1 Tjack-norris Jag tror tyvärr den kan vara sten grön idag även om jag garderar den. Om milion tar ledningen och vill köra där så kan ju örjan låsa loppet genom att sätta sig i dödens! De som jag garderat med kan få det svårt då. 10 RACKHAM och 11 GLOBAL BADMAN Jag gillar GLOBAL BADMAN lite extra 12ggr på toton så blir lite spel på den om det står sig
Perra1 Örjan har ju kört prepare 2 gånger med ADMIRAL AS nu efter att ägarna flyttade den från Reijo till Reden så borde det väl vara dax att gasa lite!
Perra1 JOP säger B.W.STURE 6% har bättre chans än STJÄRNBLOMSTER 46% Tur jag inte tog med STJÄRNBLOMSTER då hehehe
Shooter Äh, det är inget att spara på, utan jag kör med nämnda spikar: Denver Gio, Pyrotek och Stjärnblomster. Den sistnämnda har slagit B.W. Sture bägge gångerna de mötts och då stått i lägre odds. Man ska gå på sina egna idéer. Reducerar och säger att Örjan vinner minst ett lopp, kör lite ABC samt poäng för att skrapa bort för låga utdelningar. Nu gäller det att inte slumra in på soffan för jag är jävligt trött.
Shooter Långben höll på att göra ett misstag med käken, det var ju synd för mig att det inte blev så då jag hoppades på fyran.
Andreas Har mina 3 Svensson spikar kvar…. kan inte bli mycket detta nu…. 🙁 ADMIRAL AS NEVER MIND’EM DANAO DEGLI DEI
Shooter V5 Inlämnat: 2023-07-12, 20:13 Solänget Avd 1: 3, 5, 10, 11 (6, 1) 2: 2, 4 (11, 3) 3: 7, 8, 10 (1, 12) 4: 6, 7, 9 (4, 1) 5: 3 Chestnut (7, 4) 4×2×3×3×1 = 72 rader.