Shooter Perra1 Jag reducerar alltid. Jag tjatade i många år på ATG om att få ett inbyggt reduceringsverktyg och det är perfekt. Man behöver inte krångla till det med alltför många kriterier.
Perra1 Shooter Nä samma sak här! Varför betala massa onödig pengar för något som redan finns! https://speltjanst.se/ är ju också gratis. Merparten av de som reducerar reducerar bort sig då de skall envisas med att försöka få alla hästar inom ramen Då kommer TOKKRAVEN in hahaha KEEP IT SIMPEL!! Jag brukar ligga 50-75%
Andreas Spikar Esposito, Brorsan Bill, Jerka Sting. Sen en reducerad röra. Avd 3/7 helgarderas med C hästar. Aja återkommer när 8an satt 😉 Lycka till alla
Perra1 Andreas Lycka till Travkompis! Inget är fel innan start ! Det är efter start allt blir fel Hahaha ta det rätt /Perra/PerraTrav/Perra@Trav365 mm
Perra1 ESPOSITO tror jag kommer få svar! 69% nja…… blir jobbigt att gå utvändigt i snabbt tempo 1640 Det kommer inte funka ! Given gardering Vunnit 20-20″ lopp nu 70% och inte säker på ledningen Herre gud nej nej nej 4år också Är det Harryboy som spelat upp denna då?