Perra11 Folk som bara sitter och tittar och kommer med dumma kommentar på andras inlägg och inte bidrar ett skit De skall få vara kvar medans folk som faktiskt kan bidra här skall bli kickad till man dör! SÅ JEFLA SMART!!!
Perra11 som vanligt här då Andreas öppnar denna Travsekten lagom till Elitloppet! Jag hade kunnat spelat 10000kr på detta hehehe
Perra11 sarvdoktor Ja du gissade ju på ett kallblod så så är man en idiot enligt mig! hehehe eller är du full?🤪🥳🎉😍😎😇❤️🍻
Perra11 sarvdoktor WTF! nu tar vi om det från början va! Du tycker CC är ett kallblod då eller? Ursäkta mig men folk som inte fattar detta tror jag driver med mig! Sry då !
Perra11 [unknown] Jo men de är bara radera dessa imorgon så kör vi en kvällschatt och uppsnack här ! ok? Andreas fixar detta imorgon bitti! 😍
Perra11 Jag har redan sagt att ni kan spika i V75-7 så där får ni en klar spik från mig till löjliga 44% just nu ! Izoard Vedaquais
Andreas Perra11 Krukan säger den måste gå världsrekord för att slå KEEP GAMBLE som spetsar och körs på klockan. 😁
Perra11 Andreas Ja men då går den VÄRLDSREKORD DÅ om det behövs ! Krukan har sällan rätt numera Han har gått vilse i en JOKER VÄRLD 😎🍻🍻🍻 SKÅL!
Perra11 Andreas Nja det vanliga men min låda har malmroten gjort lite extra fina ! dvs till ett få utvalda
Perra11 [quote] 13 GAMIN JABA är endå en kul häst. Reden köper en 8 årig valack ifrån frankrike. [/quote] Perra håller med dig! 3% är roligt på den hästen!!!