Limpan79 Titti-Maja, FZ spetsar är ju det mest stenklara förloppet, tror sedan det står mellan FZ, HOP, san moteur och horsy dream.
Shooter Hade tydligen räckt med ett streck i första. V4 Inlämnat: 2024-08-10, 12:31 Åby Lördag 2024-08-10 Start: 14:20 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 8 (9, 2) 2: 5 Castor the Star (3, 10) 3: 4 Gibraltar (5, 6) 4: 1 Bengurion Jet (4, 3) 2×1×1×1 = 2 rader 2 × 10 × 2,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr.
Shooter Vilken bortkörning av MAD med Gibraltar. Jag vill se värmning på Dart Kronos. Kan bli så att jag kör med tre spikar.
Shooter Avd 1: 3, 8, 12 (1, 6) 2: 3 Dart Kronos (5, 6) 3: 8 Ete Jet (3, 6) 4: 1, 2, 5, 7, 8, 9 (3, 4) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11 (6, 10) 6: 10 Killiam Fromentro (4, 3) 7: 1, 2, 7 (10, 6)
Shooter Där var en spik som jag borde ha behållit. Bytte till och med bort den i tävlingen. Man ska inte låta sig påverkas.
mossen San Moteur värmning spelande öron svans i vädret bra driv i bakaktion huvudet rakt fram ser riktigt bra ut.
NortonLight Ska bara börja spela kusk… jag tänkte att när jag la spelet. Jag borde spika Djuse. (MAD) är min favorit kusk.
NortonLight Av det lilla jag spelat och insett. Det spelar i princip ingen roll hur påläst du är om du inte känner travfolk personligen så kommer du 1. Aldrig sätta miljonskrällarna. 2. Alltid spela likt alla andra, och då är man ändå inte med när små smällarna sker. Kollar man storspelarnas andelar så spricker dem antingen när dem går emot eller när dem går på favoriten. Det känns som om hela travet är uppgjort. Det är antingen ingen utdelning. Och är det bra utdelning är man inte med. Då försöker jag ändå ta infon härifrån, lyssna poddar osv. Jag fattar, hade det varit lätt så hade spelet inte fungerat och alla hade haft 7 rätt varje vecka. Men ibland känns det som att allt är uppgjort. Bara som ett exempel, gocciadoro har en 77% i avd 3. Samma tränare har 6% med Djuse. Jag undrar hur mycket spel bakom kulisserna som sker. Och vi idioter som spelar tror vi ha en chans. Den chans vi har är att spela som tränarna/atg/kuskarna kommit överens om ska ske. Men jag kan vara helt ute och cykla men ibland känns det som att vissa kuskar håller tillbaka och skyller på att hästen ska galoppera om man låter den trava på. Sen har jag tänkt på att vissa lopp när det varit riktigt jämt så får man inte se målfoto? Eller så missar jag det, men det känns som att målfoto domarna är köpta.
Kire NortonLight I grund o botten är trav ett lotteri, ska hästen galoppera, vara sjuk, få en sten i ögat, kusken väljer att inte tävla mm..mm. Kan ju sitta å plugga arslet av sig, men tävlingen avgörs ändå av mycket parametrar som inte kan pluggas in. Gäller att få in sina spikar och helgadda brett i många lopp, men krävs ju en stor plånbok för att kunna helgadda i tre- fyra lopp o inte behöva ha massa spikar som aldrig vinner. Har själv ingen större tro till några stora vinster, spelar mest för lite underhållning.
mossen Magnus Teien Gundersen har kört bra hittils Orlando Young trea Maharina Sun etta Gundersen i form ser bra ut för ekipaget och min spilk Devilish Hil.
NortonLight Grejen är att jag skriver ut rankingen, sen utgår jag från spiktävlingen. Drar en pinne vid varje häst. Tar ett nytt ranking papper, lyssnar på en podd och skriver kommentarer. Nytt papper ny podd. Sen läser jag här och försöker göra ett mellanting utav spikar och skrällar. Jag gillar mer att sätta skrällar än spikar. Men jag får väl börja kopiera din rad mossen
mossen NortonLight Tycker inte att du ska följa mina mina fundereingar, egna ideer är alltid bäst. Jag kollar dock lopparkivet noga inte alla hästar men de mest intressanta.